Łódź – miasto kreatywne. Badanie potencjału kreatywnego Łodzi na tle wybranych miast Polski

Data publikacji: 01.01.2012
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Łódź – miasto kreatywne. Badanie potencjału kreatywnego Łodzi na tle wybranych miast Polski

Autor: Patrycja Pożycka

Rok wydania raportu: 2012

Finansowanie: Katedra Gospodarki Regionalnej i Środowiska Wydział Ekonomiczno - Socjologiczny Uniwersytet Łódzki

Opis: Praca wskazuje na dotychczasowe dokonania w sektorze kulturalnym Łodzi takie jak festiwale filmowe czy modowe. Autorka pokazuje także najważniejsze punkty działania podmiotu kreatywnego w Łodzi, który w zakresie swoich działań ma zagadnienia związane z przemysłem kultury. Wskazuje, że choć miasto znajduje się w fazie rozwoju, to ma tendencję wzrostową. Dowiemy się również jakie elementy gospodarki budują wizerunek Łodzi jako miasta kreatywnego, a także gdzie w tym sektorze znajdują się braki.

Zasięg: Łódź

Język: polski

Słowa kluczowe: Polska, Łódź, przemysł kultury, sektor kultury, gospodarka, miasto kreatywne