Data publikacji: 02.07.2019
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: The state of fashion

Autor: The Business of Fashion i McKinsey&Company

Rok: 2018

The state of Fashion
Fot. pixabay.com

Raport na rok 2018 sporządzony przez BoF i McKinsey przedstawia obraz tendencji rynkowych, technologiczno-produkcyjnych i społeczno-komunikacyjnych, które dotyczą branży mody, a które związane są z postępującą digitalizacją.

Autorzy raportu wskazują, że tendencje te dość jednoznacznie zmierzają w stronę wzrostu zakupów odzieży dokonywanych przez internet. Ponadto, gusta odbiorców kształtowane są również w oparciu o dyskurs medialny. Podobnie jak w wielu innych przypadkach komercjalizacji internetowej, także i w projektowaniu mody zaadaptowano technologie z pogranicza sztucznej inteligencji, mające za zadanie zbierać dane konsumenckie w celu przygotowywania bardziej atrakcyjnych produktów i ofert.

Opis raportu znajduje się w numerze Nowości Badawczych NCK 3/2018. Raport dostępny jest do pobrania na stronie:

https://cdn.businessoffashion.com/reports/The_State_of_Fashion_2018_v2.pdf