Media dwudziestolecia. NOWOŚĆ!

Data publikacji: 11.01.2022
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.

W niebanalnej oprawie graficznej.

Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.

Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.

Kup w księgarni NCK →

Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.

POSŁUCHAJ PODCASTU: o rozwoju fotografii, radia, prasy i filmu →

Autorki: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Ilustracje: Ryszard Kajzer