Kreowanie marki instytucji kultury - jak planować strategię marketingową? [WEBINARIUM]

WWW
Pon. 22 lipca 2019 r.   g. 11:50—13:30

11:50 - 12:00 - rozgrzewka techniczna - zapraszamy do zalogowania się na parę minut przed startem - w tym czasie sprawdzamy dźwięk i informujemy o tym, jak poruszać się po naszym wirtualnym pokoju spotkań. Szczególnie gorąco zapraszamy debiutantów i debiutantki.

12:00 - 13:30 - Michał Grala

W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań i uzyskania odpowiedzi od naszego eksperta.

Podczas kolejnego webinarium chcemy kontynować temat skutecznej komunikacji i promocji instytucji kultury, tym razem skupiając się na tym, od czego wszystko się zaczyna. Jak twierdzą eksperci, zaplanowanie spójnej, przemyślanej i czytelnej startegii marketingowej to podstawa sukcesu. Do współpracy zaprosiliśmy Michała Gralę - wykładowcę akademickiego i specjalistę ds. marketingu, brandingu i komunikacji marki. Podczas najbliższego webinarium będziemy rozmawiać o wizerunku, wyjaśnimy, dlaczego jest ważny i jak o niego skutecznie dbać. Nasz ekspert podpowie także, jak zarządzać wizerunkiem i w jaki sposób można mierzyć efekty swojej pracy.

 

Ekspert: Michał Grala

Kiedy: 22 lipca 2019 r., godz. 12.00

Zarejestruj się!


Udział jest bezpłatny, a webinarium potrwa ok. 90 minut.

Kontakt: Katarzyna Gulej, kgulej@nck.pl, +48 22 350 95 39

Webinarium realizujemy we współpracy z Webinaria24.pl