Budowanie publiczności i sprzedawanie działań [SZKOLENIE ONLINE 29-30 sierpnia]

Data publikacji: 24.07.2023
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Szkolenie odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia w godzinach 9:00-13:00

Podczas szkolenia nauczymy Was jak budować publiczność wokół instytucji kultury oraz jak efektywnie z nią działać. Zajmiemy się następującymi tematami:

- budowanie programu w oparciu o kontakt z publicznością;

- komunikacja i promocja działań instytucji z punktu widzenia odbiorców i odbiorczyń;

- strategiczne podejście do komunikacji działań bezpłatnych i biletowanych.

Wszystko zaprezentujemy na ciekawych przykładach z sektora kultury, a wiedzę marketingową przełożymy na zrozumiały i łatwy w odbiorze język. Będzie czas na wymianę doświadczeń i ćwiczenia w planowaniu skutecznej komunikacji, zmapujemy z kim pracujecie w instytucjach i w jaki sposób najlepiej budować program działań, by odpowiadał na potrzeby grup odbiorczych. Podzielimy się sprawdzonymi technikami, pokażemy krok po kroku jak wdrażać nowe strategie oraz na co szczególnie zwracać uwagę.

Osoby uczestniczące dowiedzą się:

● jak i dlaczego warto prowadzić badania publiczności,

● jak skutecznie przyciągać do siebie odbiorców i odbiorczynie i jak się z nimi komunikować,

● jak budować strategie biznesowe i sprzedażowe w instytucji kultury,

● czym jest mapa podróży klienta i jak może pomóc w pracy publicznością.