Komunikacja w mediach społecznościowych z różnymi grupami odbiorców [SZKOLENIE ONLINE 13 października]

Data publikacji: 13.09.2022
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Komunikacja w mediach społecznościowych stała się dziś tak popularna, że powoli wypiera tradycyjne formy kontaktu takie jak choćby telefon, e-mail czy SMS. Ma to swoje plusy i minusy. Z jednej strony jest ona prosta, a przynajmniej tak nam się wydaje, gdyż wszyscy przecież z niej korzystamy, zarówno jako nadawcy i odbiorcy. Z drugiej zaś rządzi się ona swoimi specyficznymi i wcale nieoczywistymi prawami. Dodatkowo mediami społecznościowymi rządzi pewna płynność, a raz przyswojona wiedza za jakiś czas może okazać się po prostu nieaktualna.

Zapraszamy na szkolenie, które przybliży Wam niektóre tajniki skutecznej komunikacji z różnymi grupami odbiorczymi. Podpowiemy Wam, jak tych odbiorców zdefiniować, a następnie, jak z tego skorzystać. W praktyce przećwiczymy dostosowywanie treści komunikatu do różnych grup docelowych i zastanowimy się, w jakich mediach społecznościowych można na nich liczyć. Pokażemy Wam pewien schemat budowania skutecznego komunikatu, dzięki czemu łatwiej zainteresujecie przekazem swych odbiorców. Odkryjemy komunikacyjną moc metafory. Porozmawiamy też o różnych formach zaangażowania odbiorców
i odbiorczyń w działania komunikacyjno-promocyjne, oparte na starej, dobrej szkole marketingu szeptanego „zarażającego” dobrym przesłaniem kolejnych odbiorców i odbiorczynie z grona znajomych i znajomych naszych znajomych.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników instytucji kultury, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i public relations.

Szkolenie odbędzie się 13 października w godzinach 9:00 - 13:30.