Jak poznać swojego odbiorcę metodą design thinking? [szkolenie online 10-11 kwietnia]

Zapraszamy na praktyczne szkolenie Design Thinking, które pozwoli Ci nie tylko poznać w teorii, ale przede wszystkim doświadczyć całego procesu kreatywnego rozwiązywania problemów tą metodą. W jego trakcie zrozumiesz, czym jest ten proces, jakie są jego poszczególne etapy oraz jakie są podstawowe narzędzia, z których możesz skorzystać. Dowiesz się także, dlaczego nie warto zaczynać od wymyślania i wdrażania rozwiązań a od poznania i zaangażowania odbiorcy.

Pierwszego dnia przejdziesz pełny proces projektowania metodą Design Thinking (empatyzowanie, definiowanie, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie). Poznasz przykłady użycia tej metody oraz ważne dla procesu Design Thinking zasady pracy. Dowiesz się także, jak mapować doświadczenie swoich odbiorców i jak czerpać z tej wiedzy inspirację.

W trakcie drugiego dnia przekonasz się, jak wiedzę o użytkownikach można zamienić w pomysły na kreatywne rozwiązania – usprawniające jakąś część Twojej oferty lub inne elementy pracy organizacji. Poznasz różne sposoby na prowadzenie sesji kreatywnych, czy ideacyjnych oraz zdobędziesz narzędzia analizy i wyboru najlepszych pomysłów.

W trakcie szkolenia poruszamy takie tematy jak:

  • Design Thinking jako metoda pracy
  • Struktura metody Design Thinking i jej etapy (empatia, definiowanie, ideacja, prototypowanie, testowanie)
  • Sposoby badania i mapowania doświadczeń odbiorców
  • Szukanie inspiracji w wiedzy o odbiorcach
  • Sesje kreatywne w rytmie Design Thinking

Szkolenie przeznaczone szczególnie dla tych osób, które opiekują się odbiorcami, komunikują się z nim, tworzą ofertę, czy prowadzą jej ewaluację.

Szkolenie odbędzie się 10-11 kwietnia 2024 roku w godzinach 9:00-13:30.