Nowe media w promocji instytucji i projektów kulturalnych

Data publikacji:
Średni czas czytania 3 minuty
drukuj

Szkolenie: Nowe media w promocji instytucji i projektów kulturalnych
Szkolenie skierowanie jest do:

  • specjalistów ds. komunikacji i PR
  • menadżerów projektów kulturalnych
  • kierowników i członków zespołów projektowych

Cele szkolenia:

  • uporządkowanie i poszerzenie wiedzy n/t komunikacji internetowej i nowych mediów w perspektywie praktycznego wykorzystania w organizacji
  • zdobycie elementarnej wiedzy Public Relations z nastawieniem na komunikację internetową
  • zaprezentowanie najnowszych trendów i innowacji w komunikacji internetowej
  • zaprezentowanie nowoczesnych narzędzi wspierających prowadzenie komunikacji internetowej (oprogramowanie i serwisy www)
  • przekazanie bazy wiedzy z zakresu komunikacji internetowej, marketingu i Public Relations
  • przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej działań promocyjnych w Internecie
  • przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia komunikacji poprzez Social Media
  • przekazanie elementarnej wiedzy dotyczącej procesu budowania serwisu www i zarządzania informacją w serwisie internetowym
  • przekazanie praktycznych informacji związanych z redakcją tekstów w sieci

Kompetencje nabyte podczas szkolenia:

  • praktyczne rozeznanie w aktualnych trendach i kierunkach rozwoju komunikacji internetowej
  • wiedza z zakresu funkcjonowania i działania Social Media (poznanie branżowego słownictwa)
  • wiedza z zakresu wykorzystania konkretnych narzędzi (oprogramowanie i serwisy www)
  • wiedza związana z prowadzeniem działań marketingowych w Internecie
  • wiedza dotycząca wykorzystania strategii Public Relations w Internecie
  • wiedza z zakresu procesu zarządzania projektem budowy nowego serwisu www

Program szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:

  • Serwis internetowy
  • Wyszukiwarki i pozycjonowanie
  • Reklama internetowa
  • Social Media
  • Blogosfera
  • Zarządzanie komunikacją internetową

Program

Program szkolenia do pobrania (plik .pdf)

Termin

10-12 września 2014 r.

Wykładowcy / Trenerzy:

Ośrodek szkoleniowy

Rekrutacja

Rekrutacja zostanie przeprowadzona w dniach: 1 - 22 sierpnia 2014 r. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszenia on-line, a następnie przesłanie wydrukowanego i podpisanego formularza pocztą na adres Narodowego Centrum Kultury (Płocka 13, 01-231 Warszawa) z dopiskiem: szkolenie.

Koszty

  • 600,00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 738.00 zł - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym.
  • 450.00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 553.50 zł - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.

Informację nt. korzystania z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym, uczestnicy przekazują zaznaczając odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.

Wpłaty

Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu meilowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 25 sierpnia 2013 r. Termin dokonania wpłaty: 29 sierpnia 2014 r.

Konto nr: 29 1060 0076 0000 3210 0014 9141
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu