Nowa identyfikacja wizualna Narodowego Centrum Kultury

Data publikacji: 17.03.2014
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Narodowe Centrum Kultury zakończyło właśnie wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Nowy, modułowy system ma za zadanie zapewnić graficzną spójność pomiędzy marką instytucji, a projektami znajdującymi się w jej portfolio.

11 nowych znaków graficznych powstało w oparciu o jedną siatkę modułową zbudowaną na planie rombu NCK. Wszystkie znaki odnoszą się jednocześnie do wcześniej stosowanych logo.

Logotypy, których dotyczy zmiana to: Edukacja+Animacja, Dom Kultury+, Śpiewająca Polska, Mapa Kultury, Kadra Kultury, Sieć Księgarń Partnerskich, Ojczysty - dodaj do ulubionych, Zwrotnice Czasu, Platforma Kultury, Obserwatorium Kultury oraz Pracuj w kulturze. Zmiany będą wprowadzone stopniowo, a prowadzone przez nas prace nad nowoczesną i bardziej funkcjonalną stroną internetową będą zwieńczeniem procesu zmian identyfikacji i nawigacji wizualnej po programach NCK. Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas zmiany ułatwią i uprzyjemnią korzystanie.

Wykonawca: Struktura360

Projektanci: Dominik Strzałkowski, Grzegorz Młynarski