Przygotowanie strategii promocji dla instytucji kultury

Date of publication:
Średni czas czytania 3 minutes
print

 

Szkolenie skierowanie jest do:

  • Dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania promocyjne
  • Kierowników i specjalistów zatrudnionych w instytucji kultury odpowiedzialnych za realizację działań z obszaru marketingu, promocji i public relations
  • Pracowników instytucji kultury odpowiadających za działania strategiczne i przygotowanie strategii rozwoju instytucji
  • Pracowników i wolontariuszy organizacji pozarządowych i firm prowadzących działania marketingowe w sektorze kultury

Cele szkolenia:

  • zapoznanie ze specyfiką metodologii budowy strategii promocji w instytucji kultury i jej praktycznymi aspektami
  • uzmysłowienie dopasowania działań komunikacyjnych do potrzeb i oczekiwań interesariuszy (odbiorców) do aktywności programowej instytucji kultury
  • ukazanie roli wykorzystywania zintegrowanej komunikacji marketingowej (i jej wybranych narzędzi) w rozwoju strategicznym instytucji kultury
  • zapoznanie z narzędziami (głównie niskokosztowymi, możliwymi do łatwej implementacji) przygotowania, wdrażania i ewaluacji strategii promocji instytucji kultury
  • ukazanie znaczenia komunikacji z interesariuszami i pracownikami (wolontariuszami) na różnych etapach realizacji strategii promocji instytucji kultury
  • zapoznanie z trendami we współczesnej komunikacji instytucji kultury
     

Kompetencje, które uczestnicy nabędą w wyniku szkolenia:

  • Diagnoza, planowanie, wdrażanie i ewaluacja strategii promocji w instytucji kultury
  • Budowanie działań wizerunkowych w oparciu o efekt synergii komunikacyjnej z interesariuszami instytucji kultury
  • Kreowanie właściwych przekazów do interesariuszy instytucji kultury
  • Budowanie zintegrowanych działań promocyjnych – także w ramach procesu wzmacniania komunikacji wewnętrznej w instytucji kultury
     

Program

Program szkolenia do pobrania (plik .pdf)

Termin

  • 4-6 czerwca 2014 r.

Wykładowcy / Trenerzy:

Ośrodek szkoleniowy

Rekrutacja

Rekrutacja jest przeprowadzona w dniach: 5-23 maja 2014 r. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu poprosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia on-line, a następnie przesłanie wydrukowanego i podpisanego formularza pocztą na adres Narodowego Centrum Kultury (Płocka 13, 01-231 Warszawa) z dopiskiem: szkolenie Kadra Kultury.

Koszty

  • 600,00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 738.00 zł  - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym.
  • 450.00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 553.50 zł - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.

Informację nt. korzystania z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym, uczestnicy przekazują zaznaczając odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.

Wpłaty

Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu meilowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 26 maja 2014. Termin dokonania wpłaty: 29 maja 2014 r.

Konto nr: 29 1060 0076 0000 3210 0014 9141
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu