Settings and search
Budowanie strategii PR instytucji kultury | warsztaty w NCK | 01.07.2016
Rekrutacja: 06-19.06.2016
Strategia PR instytucji kultury - wyzwanie?
Czego się nauczysz?:
Część wykładowa zakłada krótkie wprowadzenie do obszaru Public Relations, uporządkowanie narzędzi PR oraz ustalenia zasadności posiadania strategii PR.
Podczas części warsztatowej będziemy rozmawiać m.in. o tym co to jest PR, dla kogo i jak go serwować. Będziemy rozmawiać o korelacji strategii PR i innych obszarów instytucji w funkcjonowaniu wewnątrz i na zewnątrz. Popracujemy w obszarze sytuacji kryzysowych i porozmawiamy o kilku przykładach z życia.
Metody i narzędzia: wykład + dyskusja + warsztat
Termin: 1 lipca 2016, godz. 10.00 - 16.00
Miejsce szkolenia: siedziba Narodowego Centrum Kultury, ul. Płocka 13, Warszawa
Prowadzący: Jan Kowalski, Marzena Strąk
Ilość uczestników: 15
REKRUTACJA
Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY naboru można wypełniać między 6 a 19 czerwca 2016 r. Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru.
Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy aplikujących mailowo na 2 tygodnie przed terminem szkolenia (20.06.2016).
Koszt: Zależy nam na profesjonalizacji Kadry Kultury, zatem dzielimy się kosztem po połowie. Narodowe Centrum Kultury pokrywa koszt warsztatu w ok. 50%, wobec tego uczestnik wnosi opłatę 100 zł brutto (81,50 zł netto).
Wpłaty: Wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie do Państwa przesłane przez koordynatora szkolenia.
W cenę warsztatów wliczone są:
- udział w zajęciach,
- wyżywienie,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w warsztacie.
Kontakt: Anna Ładna, aladna@nck.pl, 22 2 100 132