Czytelnictwo książek w social media

Data publikacji: 22.12.2016
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: Czytelnictwo książek w social media

Autor: Monika Tomsia, Małgorzata Kilian

Rok wydania raportu: 2016

Finansowanie: Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Czytelnictwo książek w social media
galeria

Opis: Instytut Monitorowania Mediów przedstawił diagnozę powstałą na podstawie treści, jakie użytkownicy umieszczają w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Przeanalizowano wpisy pod kątem czytelnictwa i książek. Sprawdzano kiedy, według deklaracji, najczęściej się czyta i w jakich miejscach (domach, kawiarniach czy parkach). Przeanalizowano także kontekst w jakim literatura pojawia się we wpisach – pod uwagę wzięto zarówno muzykę, jak i film.

Zasięg: Polska

Język: polski

Słowa kluczowe: Polska, social media, media społecznościowe, Internet, nowe media, czytelnictwo, uczestnictwo w kulturze, książka

Link: raport dostępny online pod adresem: http://www.imm.com.pl/dla_mediow#/details/eaf8662c8d078a4502b5fb9261aa38fd