Mini budżet, maksi promocja! [SZKOLENIE]

Dom Pracy Twórczej - Radziejowice, ul. H. Sienkiewicza 4
Pon. 3 — Śr. 5 czerwca 2019 r.

Skuteczna promocja wydarzeń kulturalnych nie musi wymagać dużych nakładów finansowych! Podczas naszego najbliższego szkolenia z zakresu komunikacji, trenerzy podpowiedzą Wam, jak planować i skutecznie realizować działania promocyjne, bez rujnowania budżetu Waszych instytucji kultury.

W ramach szkolenia zostaną przeprowadzone następujące moduły:

Moduł I - wstęp i integracja

Omówienie celów szkolenia oraz przedstawienie programu.
Zapoznanie się z uczestnikami – kreatywne zabawy integracyjne.

Moduł II - komunikacja w SM

Jaka jest rola mediów społecznościowych w komunikacji?
Jakie są najważniejsze mity i dobre praktyki dotyczące tworzenia kreacji w SM?
Budowanie lokalnej społeczności wokół instytucji.

Moduł III - reklama w SM

Formaty reklamowe służące do angażowania, generowania polubień strony, przejść na stronę.
Najważniejsze zasady dobrej kreacji reklamowej.
Obsługa Managera Reklam - osiąganie celów reklamowych i poznanie struktury kampanii.

Moduł IV - work-life balance

Metodyki organizacji pracy w środowisku SM.
Narzędzia i sposoby na zwiększanie produktywności i efektywności.
Jak zachować zdrowe podejście do worklife balance?


Metody i narzędzia:

prezentacja multimedialna, praca w zespołach, praca na konkretnych przykładach i codziennych wyzwaniach uczestników, wykład


Termin: 3-5 czerwca 2019 r.  

Miejsce szkolenia: Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach

Prowadzący: Franciszek Georgiew, Daniel Kotliński

Ilość miejsc: 20

Koszt: 600 PLN + 23% VAT (738 zł brutto)

W cenę wliczone są:

  • udział w szkoleniu,
  • wyżywienie,
  • nocleg (pokoje dwuosobowe),
  • transport na trasie Warszawa - Radziejowice – Warszawa,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o udziale w szkoleniu.
Materiały do pobrania
Program szkolenia