Raporty

Badania

Raporty

Wyników: 497
galeria
Badania

Global Roaming. Mobility beyond Europe for professional artists and arts managers

Tytuł: Global Roaming. Mobility beyond Europe for professional artists and arts managers Autor: Judith Staines Rok wydania raportu: 2007 Finansowanie: IETM, On The Move, Komisja Europejska

galeria
Badania

Tax and Social Security. A basic guide for artists and cultural operators in Europe

Tytuł: Tax and Social Security. A basic guide for artists and cultural operators in Europe Autor: Judith Staines Rok wydania raportu: 2007 Finansowanie: Informal European Theatre Meeting (IETM), On...

galeria
Badania

Study on Impediments to Mobility in the EU Live Performance Sector and on Possible Solutions

Tytuł: Study on Impediments to Mobility in the EU Live Performance Sector and on Possible Solutions Autor: Richard Poláček Rok wydania raportu: 2007 Finansowanie: Performing Arts Employers...

galeria
Badania

The cultural and creative industries: a review of the literature

Tytuł: The cultural and creative industries: a review of the literature Autor: Justin O’Connor Rok wydania raportu: 2007 Finansowanie: Arts Council England

galeria
Badania

Raport o stanie miasta Szczecin 2006

Tytuł: Raport o stanie miasta Szczecin 2006 Autor: Rok wydania raportu: 2006 Finansowanie: Wydział Strategii Rozwoju i Promocji Miasta

galeria
Badania

Too much or too little long-distance mobility in Europe? EU policies to promote and restrict mobility

Tytuł: Too much or too little long-distance mobility in Europe? EU policies to promote and restrict mobility Autor: Hubert Krieger, Enrique Fernandez Rok wydania raportu: 2006 Finansowanie:...

galeria
Badania

Mobility in Europe. Analysis of the 2005 Eurobarometer survey on geographical and labour market mobility

Tytuł: Mobility in Europe. Analysis of the 2005 Eurobarometer survey on geographical and labour market mobility Autor: Tom Vandenbrande, Laura Coppin and Peter van der Hallen, Peter Ester and...

galeria
Badania

Marketing Culture in the Digital Age. A Report on New Business Collaborations Between Libraries, Museums, Archives and Commercial Companies

Tytuł: Marketing Culture in the Digital Age. A Report on New Business Collaborations Between Libraries, Museums, Archives and Commercial Companies Autor: Peter B. Kaufman Rok wydania raportu: 2005...

galeria
Badania

Rynek pracy w kulturze 1998-2002

Tytuł: Rynek pracy w kulturze 1998-2002 Autor: Teresa Słaby Rok wydania raportu: 2005 Finansowanie: Instytut im. Adama Mickiewicza

galeria
Badania

Narodowy Program Kultury

Tytuł: Narodowy Program Kultury "Ochrona zabytków i dziedzictwa kulturowego" na lata 2004-2013 Autor: Rok wydania raportu: 2004 Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego...

galeria
Badania

RAPORT: Uczestnictwo w kulturze mieszkańców Gdańska oraz ocena gdańskich instytucji kultury

Tytuł:  Uczestnictwo w kulturze mieszkańców Gdańska oraz ocena gdańskich instytucji kultury (raport z badań socjologicznych) Autor: Pracowania Realizacji Badań Socjologicznych...

galeria
Badania

From pillar to post. A comparative review of the frameworks for independent workers in the contemporary performing arts in Europe

Tytuł: From pillar to post. A comparative review of the frameworks for independent workers in the contemporary performing arts in Europe Autor: Judith Staines Rok wydania raportu: 2004 Finansowanie:...