Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”

Data publikacji: 16.02.2016
Autor: IKM
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Jaka była rola mediów społecznościowych w promocji Konkursu Chopinowskiego? Jakie narzędzia promocji i komunikacji stosowane są w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie? Jak skutecznie promować kulturę online i offline? Instytut Kultury Miejskiej oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają 19 i 20 lutego do Gdańska na konferencję dla osób zajmujących się public relations i marketingiem kultury.

Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”
laptop

Wśród prelegentów konferencji są m.in.: Jassie Hunt zajmująca się komunikacją i marketingiem w Tate Modern i Victoria&Albert Musuem w Londynie, Natalia Hatalska, Katarzyna Bik z Muzeum Narodowego w Krakowie, Agata Kwiecińska – rzeczniczka Konkursu Chopinowskiego 2015, Kazimierz Monkiewicz oraz Aleksandra Stańczuk z Narodowego Centrum Kultury, Olga Wysocka z Instytutu Adama Mickiewicza, Zuzanna Stańska z Moiseum, Łukasz Maźnica z ekultura.org, Anna Król z GoCulture, Marcin Niewęgłowski z Creative Industries czy Artur Jabłoński.

Program konferencji oraz straming znajdziecie na stronie www.marketingwkulturze.pl.