A long way to go... A study on the implementation of the learning-outcomes based approach in the EU and the USA

Data publikacji: 20.10.2016
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Tytuł: A long way to go... A study on the implementation of the learning-outcomes based approach in the EU and the USA

Autor: Tim Birtwistle, Robert Wagenaar

Rok wydania raportu: 2016

Finansowanie: Unia Europejska, Lumina Foundation

A long way to go... A study on the implementation of the learning-outcomes based approach in the EU and the USA
galeria

Opis: Raport powstał na podstawie badań porównawczych procesu modernizacji szkolnictwa wyższego w Unii Europejskiej (system boloński) i USA. Celem było sprawdzenie jak przebiega i jak postrzegana jest modernizacja przez osoby, których bezpośrednio ona dotyka - studentów czy pracowników uniwersyteckich. Wiadomo bowiem, że przejście od eksperckiego modelu nauczania do skupienia się na studentach zostało dobrze przyjęte w wielu państwach. Niewiadomą pozostaje jednak jak efektywne jest takie podejście w kontekście społeczeństwa.

Zasięg: Unia Europejska, USA

Język: angielski

Słowa kluczowe: Unia Europejska, USA, uniwersytet, szkolnictwo wyższe, system boloński