Nowe media w promocji instytucji kultury | 19-21.09.2016

Radziejowice, Dom Pracy Twórczej - Radziejowice, Dom Pracy Twórczej
Wt. 16 sierpnia — Śr. 21 września 2016 r.
Nowe media w promocji instytucji kultury | 19-21.09.2016
stock

Rekrutacja: 16-24 sierpnia 2016

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania marketingowe i PR
  • Pracowników instytucji kultury odpowiadających za komunikację internetową instytucji kultury
  • Kierowników i specjalistów zatrudnionych w instytucji kultury odpowiedzialnych za realizację działań z obszaru marketingu, promocji i PR
  • Pracowników i wolontariuszy organizacji pozarządowych i firm prowadzących działania marketingowe w sektorze kultury

Poznasz:

  • Aktualne trendy i innowacje w komunikacji internetowej organizacji zajmujących się kulturą
  • Najnowsze oraz sprawdzone narzędzia wspierające prowadzenie komunikacji internetowej (oprogramowanie i serwisy www)
  • Skuteczne sposoby promocji kultury z wykorzystaniem internetu Praktyczne informacje dotyczące prowadzenia komunikacji i promocji z wykorzystaniem popularnych w Polsce Social Media
  • Kluczowe wyznaczniki procesu budowania profesjonalnego i nowoczesnego serwisu www i zarządzania informacją w serwisie internetowym
  • Tajniki budowania strategii i taktyk dla komunikacji internetowej, w tym Social Media, dla instytucji kultury

Czego się nauczysz:

  • Jak pisać i redagować skuteczne i zrozumiałe teksty o kulturze do sieci (webwriting, copywriting)
  • Analizowania statystyk internetowych i wyciągania odpowiednich wniosków dla swoich działań i sposobu funkcjonowania instytucji
  • Aktualnych zasad działania i skutecznego wykorzystania popularnych w Polsce mediów społecznościowych: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Snapchat.
  • Sprawdzonych sposób współpracy z blogerami, aby dobrze wykorzystać popularność blogów w promocji kultury

 

Program: szczegółowy program dostępny TUTAJ

Trener: Artur Jabłoński, Dominik Pokornowski

Termin: 19-21 września 2016

Ilość miejsc: 22

Ośrodek szkoleniowy

Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach

 

REKRUTACJA

Kryteria naboruFORMULARZ REJESTRACYJNY (dostępny w czasie trwania rekrutacji) można wypełniać między 16-24 sierpnia 2016 r (włącznie). Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru. Link do formularza pojawi się w dniu otwarcia rejestracji. 

Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy do 25 sierpnia 2016r.

Koszt: Zależy nam na profesjonalizacji Kadry Kultury dlatego nasze szklenia są non-profit. Dodatkowo Narodowe Centrum Kultury dotuje finansowo szkolenia, dlatego ich cena może być konkurencyjna do ofert rynkowych:

  • 600,00 PLN + 23% VAT (brutto: 738.00 zł) - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym.

  • 450.00 PLN + 23% VAT (brutto: 553.50 zł) - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.

Wpłaty: Wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu. Termin dokonania wpłaty: 30 sierpnia 2016 r.

Konto nr: 61 1130 1017 0000 0577 0120 0001
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu "Nowe media w promocji kultury"

W cenę szkolenia wliczone są:

  • udział w zajęciach,
  • wyżywienie,
  • nocleg,
  • transport na trasie Warszawa - ośrodek szkoleniowy - Warszawa
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o udziale w szkoleniu.