Wiemy już, gdzie odbędą się szkolenia w ramach projektu "Zaproś nas do siebie!"

Data publikacji: 02.07.2015
Średni czas czytania 6 minut
drukuj

 Zaprosiło nas do siebie 80 instytucji kultury z całej Polski, działających zarówno w dużych, średnich, jak i bardzo małych miejscowościach. Bardzo cieszy nas ogromne zainteresowanie projektem, chęć współpracy i podnoszenia kompetencji!

Miło nam poinformować, że Narodowe Centrum Kultury przyjęło zaproszenie do dwudziestu następujących instytucji kultury:

Instytucja 

miejscowość szkolenie 1 szkolenie 2  szkolenie 3 
Legnickie Centrum Kultury Legnica Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Projektowanie oferty instytucji w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej Sponsoring w sektorze kultury
Centrum Kultury w Sycowie Syców Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowej Festyn jako wydarzenie kulturalne Fundusze na kulturę - przegląd źródeł
Mogileński Dom Kultury Mogilno Metody pracy animacyjnej w środowiskach wykluczonych Festyn jako wydarzenie kulturalne Budowanie zespołu
Centrum Kultury "Browar B." Włocławek Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Fundusze na kulturę - przegląd źródeł
Gminny Ośrodek Kultury w Górznie Górzno Budowanie publiczności (audience development) Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Festyn jako wydarzenie kulturalne
Miejski Ośrodek Kultury w Terespolu Terespol Budowanie publiczności (audience development) Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Liderzy lokalnych społeczności - jak wzmacniać ich potencjał?
Regionalne Centrum Animacji Kultury  Zielona Góra Współpraca międzyinstytucjonalna Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Budowanie marki regionalnej
Łódzki Dom Kultury Łódź Projektowanie oferty instytucji w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej Zarządzanie zespołem w sektorze kultury Współpraca z mediami
Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu Stary Sącz Projektowanie oferty instytucji w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Współpraca z mediami
Ośrodek Kultury w Górze Kalwarii Góra Kalwaria Metody pracy animacyjnej w środowiskach wykluczonych Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowe Sponsoring w sektorze kultury
Namysłowski Ośrodek Kultury Namysłów Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Liderzy lokalnych społeczności - jak wzmacniać ich potencjał? Fundusze na kulturę - przegląd źródeł
Miejski Dom Kultury w Stalowej Woli Stalowa Wola Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Metody pracy animacyjnej w środowiskach wykluczonych Festyn jako wydarzenie kulturalne
Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury  Białystok Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Liderzy lokalnych społeczności - jak wzmacniać ich potencjał? Budowanie zespołu
Dom Kultury w Ustce Ustka Budowanie strategii rozwoju instytucji kultury w oparciu o kapitał społeczny Budowanie publiczności  Budowanie marki regionalnej
Żuławski Ośrodek Kultury Nowy Dwór Gdański Metody pracy animacyjnej w środowiskach wykluczonych Sponsoring w sektorze kultury Finanse w instytucji kultury - praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej dla pracowników merytorycznych
Regionalny Ośrodek Kultury  Katowice Budowanie publiczności (audience development)    
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu Suszec Projektowanie oferty instytucji w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej Budowanie publiczności (audience development)  
Wiejski Dom Kultury w Czyżowicach Czyżowice Zakładanie spółdzielni socjalnej "od A do Z"  Budowanie marki regionalnej Liderzy lokalnych społeczności - jak wzmacniać ich potencjał?
Jarociński Ośrodek Kultury Jarocin Budowanie marki regionalnej Strategia PR instytucji kultury Pisz skutecznie w Internecie
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kaliszu Pomorskim Kalisz Pomorski Działaj wspólnie! - metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowej Projektowanie oferty instytucji w oparciu o diagnozę potrzeb społeczności lokalnej Liderzy lokalnych społeczności - jak wzmacniać ich potencjał?

 

Kontakt:

 Agata Radecka

e-mail: agataradecka@nck.pl,

tel.: 22 21 00 163